استقلال - ذوب آهن ! اضطراب شکست !!!!!
اخبار باشگاه استقلال

سه‌شنبه 10/5/1391، هفته سوم دوازدهمین دوره لیگ برتر، ورزشگاه آزادی تهران
داور: محسن ترکی، کمک‌ها: محسن فریمانی، تورج عیوض محمدی

نگاه فنی 
استقلال و ذوب‌آهن امشب یک هدف را دنبال می‌کنند چرا که هر دو تیم به نوعی با حاشیه‌ها درگیرند و با بحران نسبی دست و پنجه نرم می‌کنند. استقلال به واسطه باخت هفته قبل و آن اتفاقاتی که در حین بازی از جانب تماشاگران رخ داد خواهان پیروزی است و ذوبی‌ها برای اینکه وضعیت تیم خود را بدتر از این نبینند می‌کوشند لااقل یک امتیاز را به چنگ آورند. باخت در این بازی وضعیت دو تیم را بدتر از این که هست می‌کند. چنانچه امیر قلعه‌نویی و شاگردانش نتوانند نمایش خوبی از خود بر جا بگذارند و به لحاظ فنی، هواداران را راضی کنند در بحران بیشتری غوطه‌ور خواهند شد و از سوی دیگر رسول کربکندی هم همین شرایط را خواهد داشت. تصور کنید تیم ذوب‌آهن ببازد. آیا آقا رسول می‌تواند امیدوار به مربیگری در این تیم باشد؟! همین نگرانی‌ها شاید ذوب‌آهن را با یک بازی دفاعی به میدان بفرستد اما واقعیت این است که تیم کربکندی اساسا از ابزار دفاعی بی‌بهره است و غالب بازیکنان این تیم هجومی و رو به جلو هستند. این خصوصیت استقلال را که مقابل سایپا دست و پا بسته و اسیر جلوه کرد، به کسب پیروزی امیدوار خواهد کرد البته اگر اشتباه‌های بازی قبل تکرار نشده و تیم امیر قلعه‌نویی بتواند با ایجاد موقعیت‌های بیشتر مقابل دروازه میهمان برای اولین بار هم که شده بازی دلپذیری از خود به نمایش بگذارد. برد استقلال، امیر را به ساحل آرامش خواهد رساند و احیانا پیروزی یا تساوی ذوب‌آهن اندکی خیال رسول کربکندی را آسوده خواهد کرد.

آرش برهانی
آرش برهانی معمولا مقابل ذوب‌آهن خوب گل می‌زند. مرد شماره 9 آبی‌ها امشب در ترکیب اصلی تیمش کنار سیاوش اکبرپور قرار خواهد گرفت و همه نگاه‌ها را متوجه خود خواهد کرد. برهانی در بازی با سایپا موقعیت خوبی را برای سیاوش ایجاد کرد تا این بازیکن گل بزند اما آرش تاکنون هیچ گلی برای استقلال نزده و هواداران را در انتظار گلزنی خود گذاشته است. شاید این توقعات امشب برهانی را به بازیکنی متفاوت تبدیل کند.

مهدی رجب‌زاده
ذوب‌آهن اگرچه تاکنون یک امتیاز هم به دست نیاورده اما بازیکنان زهرداری مثل مهدی رجب‌زاده را در اختیار دارد. این بازیکن چندین بار صابونش به تن آبی‌ها خورده است و بیم آن می‌رود امشب نیز دوباره کاری کند که در ذهن رحمتی و دیگر بازیکنان استقلال بماند. رجب‌زاده در این سن و سال هنوز بازیکن باانگیزه‌ای است و می‌تواند هر تیمی را با بازی خوب خودش بترساند.

ترکیب احتمالی میزبان
دروازه‌بان: سید مهدی رحمتی - مدافعان: حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، علی حمودی، هاشم بیک‌زاده- هافبک‌ها: جواد نکونام، فابیو جانواریو، خسرو حیدری، جی لوید ساموئل (رودریگو توزی) - مهاجمان: سیاوش اکبرپور، آرش برهانی

ترکیب احتمالی میهمان
دروازه‌بان: دراکو بوژیچ - مدافعان: محمد صلصالی، سپهر حیدری، حمید شفاعت، ابراهیم محمدی - هافبک‌ها: سینا عشوری، فرشاد بهادرانی، اسماعیل فرهادی، مهدی رجب‌زاده، پیام صادقیان - مهاجم: محسن مسلمان

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط M.R.f

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 815
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

بهترین و زیباترین کدهای جاوا اسکریپت به همراه آزمایش آن کد New Page 2

This free script provided by webloger site